01 března 2023

Něco si přej

 
  Přeji všem, aby vás dneska potkalo něco příjemného a večer jste uléhali spokojeni. 

7 komentářů:

  1. Konečně jsem se dopracovala až k této nádheře ☺ Nějaký čas jsem tady nebyla.Tento měsíc mají narozky všechny mé děti ☺
    Maruško,přeji Ti další nádherné nápady(Kam ty na ně chodíš☺?)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím proč jsem právě tady anonym ☻
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, já vůbec netuším, jak je to možné. Ale je pravda, že i mé blogy se chovají každý jinak a přitom to mám nastavené všechno stejně. Tedy editace příspěvků je rozdílná.

      Vymazat
  3. Tak a mě samotné začal tento den nešťastně. A to se říká přej a bude ti přáno. Spadla jsem a rozbila si koleno i rifle. Konečně jsem moderní, i když by to chtělo rozervat i to druhé koleno.
    .

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško to je moc hezké. Já jsem vlastně spokojená s tím, co je. Přeji si, aby všichni byli zdraví a o tom to je...Přeji To krásný jarní měsíc březen.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,přeji Ti ať nejsou žádné následky.Rifle se zašijí(nebo budou jakože moderní)
    Přeji krásnou sobotu Eva H.

    OdpovědětVymazat
  6. To je smůla, ale i štěstí, že to nedopadlo hůř. Opatruj se ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.