20 března 2023

Do tajemné zahrady

 Nedávno jsem tu psala, že jsem se nechala strhnout aplikací  Art Ai, když jsem zveřejnila přání k Velikonocům, vytvořené pomocí této aplikace. Jedná se o něco jako umělá inteligence, která podle slovního zadání vytvoří obrázek různým štětcem a v různém stylu. Stačí si vybírat. Těch aplikací je více, více se mi také líbily obrázky z jiné aplikace, ale při instalaci přesně nepoznáte, jaké obrázky aplikace tvoří. Dneska představím tajemný vstup do zahrady. 

Ne vždy však jsou slepeny vygenerované obrázky k použití. Někdy z toho vyjde slepenec nedávající smysl nebo třeba dívka s několika rukama, nebo jí z trupu vyrůstá další dívka. Tedy někdy je to docela horror. Ale ze spousty obrázků jsem nadšená. Více zahradních obrázků mám ZDE
Hezký den


9 komentářů:

  1. Moc krásné tajemné obrázky , zajímavé. Některé jsou skutečné luxusní,ale líbí se mi všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško. Pro mne je vždy tajemné, co z toho vznikne. Ale dělám si v tom i květiny pro přání. No prostě si hraju. Ale brzy vypukne zahrada a cestování a na tohoto koníčka bude méně času.

      Vymazat
    2. Maruško já se moc těším na Tvé články a fotografie ze zahrádky i z cest. Vždy se k Tobě na blogy moc ráda podívám. Přeji Ti krásné jarní dny a celé rodině hlavně hodně zdraví.

      Vymazat
    3. Děkuji, Jaruško. I Tobě přeji,váhy ti všechno dobře dopadlo. Tvoje fotografie jsou profi. Zvláště miluji ptáčky.

      Vymazat
  2. Krásné a zajímavé

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, to vypadá parádně ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.