18 února 2023

krajková bordura

Borduru lze slepovat

 

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji Jituško. Tohle skládání mne také baví.

      Vymazat
  2. Maruško Ty mě svojí tvorbou vždy potěšíš a uděláš radost. Jsi zlatíčko, které mi dává možnost občas ještě trochu tvořit i když jsou to jen pozadí na blog, ale také je na blogu pak dám k dispozici a mám radost, když je někdo další použije. Děkuji ti za vše krásné co tvoříš. Hodně hezkých nápadů a přeji ti krásné čekání na jaro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško. Už aby tu to jaro bylo. Jen ještě dodělat elektriku na zahradě. Je to pro nás dost strašák.

      Vymazat
  3. Suprové tvořeníčko Maruško ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Danuško. to všelijaké lepení mne baví.

      Vymazat
  4. Ta krajka je dokonalá ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.