23 února 2023

K narozeninám

docela velká série.  Mám toho tu hodně, tak ať to jde ven.  A všem přeji hezký den. 

6 komentářů:

  1. Majko vřelé díky....kde bereš ten elán na rodávání? Dávej na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a Z šlo na špacír....elán na rozdávání - jak jinak že?

      Vymazat
    2. Milo, já sem nyní dávám věcí již dopředu udělané, jinak mám bolavou pusu, trhali mi kořeny dvou stoliček po upadnutem můstku a museli to i šít. Jsem na práškách a nemám moc na nic náladu. Dneska jsme konečně sehnali pana, který je ochotný nám dát tu elektriku na zahradě do kupy, ale musíme ještě kousek vyhloubit výkop a sehnat písek.

      Vymazat
  2. To jsou moc krásná přáníčka ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přáníčka ***************************

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná přáníčka***************

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.