18 ledna 2023

Fraktál pro radost

  Tyto fraktály by asi jako pozadí sloužit nemohly, protože nemají plochu pro text, ale přesto si je dám i sem na grafiku. Fraktálních pozadí vám během roku určitě nabídnu dost. Možná jste si všimli, že právě fraktály často v roce 2022 sloužily jako pozadí pro přání. Tak na ty nepodepsané se teprve můžete těšit, dneska jen další ukázka toho, jak si ráda hraju, nejen, když mě něco naštve.

 

6 komentářů:

  1. Koukám, že MandelBrowser je v plném nasazení.
    Taky si s ním ráda hraju v telefonu, ty sis koukám pořídila i nějaká placená prémia. Mě tam lákají ty kytky, asi si je koupím, za 144,99 Kč, no nekup to. Ty srdíčka jsou taky hezký. Kdo si hraje, nezlobí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Ano mám koupenou plnou verzi a jsem nadšená. V tabletu je větší velikost a mohu ukládat i velké formáty k tisku. Už jsem si několik obrázků udělala i na zeď. V plné verzi je možná i více možností.

      Vymazat
  2. Nádherné fraktály. Na ty jsi fakt jednička Maruško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to jen hraní. Tyhle jsou jednoduché. je to v mobilní aplikaci, ale je to podobný program jako pro počítače Sterling. Náročnější na tvoření je program Apophysis, tak je to skutečně o natáčené trojúhelníků, zvětšování zmenšování, zmnožování, gradientu a již pomocí vzorců, které někdo chytřejší vymyslel a nabídl. Jenže ty vzorce se nechovají vždy stejně, je to podle toho, co jsi již na ploše sestavila ty. a o to je to složitější. Těch programů na fraktály je mnoho, většinou jsou placené, i já mám placenou verzi, ale nelituji,. je to nádherné hraní.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.