30 ledna 2023

Dceři a synovi


 

11 komentářů:

  1. Maruško krásné moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Chtěla jsem ukázat, že srdíčko se hodí i na jiná přání než je Valentýn. :)

      Vymazat
  2. Maruško, tak ti nevím proč mám plakat. Vstala jsem po týdnu z postele, jdu k mašině a bulím... Děkuji....Jsem doražená bronchitidou ještě týden prášky...no štve mne VŠECHNO, ale doufám, že se zmátořím. Dávej na sebe i ty dva pobočníky pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, já jsem včera bulela také a to nad stránkami člověka, kterého jsem v životě neviděla...Jak chodím na Pixabay, je to tam také taková komunita a nabízí obrázky zdarma. I já jsem si u jedné paní z Austrálie občas půjčila některé květinové dekorace do své tvorby. Stránky jsou stále, ale paní už dlouho nic nepřidala a tak jsem se šla podívat, kdy dala obrázek naposledy. v lednu 2021 a věk 81 let. V ikonce má černobílého kocourka a ten má nyní na čele napsáno Goodbye. A v textu, kde se každý tak trochu představí je napsáno: Cituji "Láska fotografování, Photoshop, zahradničení ..............Nepřijímám peníze za své snímky. Jsem ráda, když si je někdo užije a využije je ......... Nyní je vhodná doba na "Zavěste můj fotoaparát".... Děkuji všem. Pro komentáře a zprávy za poslední 3 roky to bývalo skvělé! !
      Všechno nejlepší!! " A já se probírám jejími fotografiemi a slzy mi kanou do klávesnice.
      Mílo uzdrav se brzy, my už jsme celkem v pohodě, M. už chodí do práce.

      Vymazat
  3. Maruško krásná a dojemná srdíčka jsi vytvořila.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško kouzelné přáníčka ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.