04 prosince 2022

Šablony pro vánoční přání kolekce 2022 část 4

 v barvě žluté a zlaté. 

11 komentářů:

  1. Krásné Maruško,přeji ti krásnou 2.adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji i tobě Evičko příjemný adventní týden.

      Vymazat
  2. Maruško opět krásná přáníčka. I já přeji další avrntní týden v klidu a pokoji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Zdeni, užij si ten předvánoční čas v pohodě a ve zdraví.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Zdeni, ty překlepy neřeš, já je dělám ve velké míře také a tak je umím číst i tolerovat. :)

      Vymazat
  4. Majko, můžeš mi říct jak si mám vybrat? Kde na to bereš čas....a co ty perníčky? Klidný adventní čas - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mílo, perníčky jsou nazdobené, jen nevím, zda tu hrůzu mám dávat na blog. Asi jsem to z nedostatku času dost odbyla, ale nakonec snad na "střípky" něco dám Jinak já chci vždy udělat max. 5 obrázků a pak je mi líto to vyhodit. Třeba se někomu sejde zrovna to, co by šlo jinak do koše. Nyní už není na zahradě práce a tak je více času na počítač. Zítra se vrhnu na přípravu těst na cukroví, ale čas si udělám i na pár předvánočních setkání. Popovídat si naživo je stále lepší. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Majka moja, nádherné vianočné pozdravy. Neviem však, ktoré si mám vybrať , pretože všetky sú fantastické. Si šikovná a chcem Ti poďakovať, že stále myslíš na nás a podelíš sa Tvojou skvelou tvorbou. Úprimná vďaka. Prajem Ti krásne adventné obdobie

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.