17 prosince 2022

Jubilejní čísla ozdobná 15 - 100

V jednom fontu, různých barvách, zlatým bokem. Jednobarevná čelní část čísla se dá přebarvovat nebo stylovat. Jako ukázku jsem některá čísla již upravila. 
  

10 komentářů:

  1. Maruško,zase jsi si pohrála,nádhera,hezké předvánoční dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi. Mám hodně všelijakých pozadí pro přání, tak jsem zkoušela čísla na nové aplikaci. Šablony zveřejním brzy. Konečně jsem dokončila cukroví a jsem docela utahaná. Ještě ze zbytků nějaké koule. Měla jsem toho dost na plnění a nyní skuhrám se zadama. Dobře mi tak. Ještě, že mám tablet, že mohu komunikovat vleže. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Majko, vidím, žes xare domluvila....klidný pohodový čas přeji - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, nedomluvila. Pátrala jsem a stáhla XARA 3D7 v trial verzi. Je stejná, možná má ještě nějaké vychytávky a nakonec jsem na ofic. stránkách zakoupila za 29,9 liber. Hned jsem dostala key. Při koupi jsem se dozvěděla, že pokud bych změnila hardware, program se bude chovat jako trial, ale pokud ho mám koupený, mám napsat a pošlou mi nový key. Nemám ho počeštěný, ale to už mi nevadí, protože ho znám.A to je možná celý zakopaný pes, proč mi to na novém systému jelo jen krátce. Prostě mají to ošetřené proti zneužití. Tak jsem si koupila dárek k Vánocům.

      Vymazat
  3. Maruško, zase jsi nádherně tvořila. Jsi opravdu moc šikovná. Vždy Tvoji tvorbu obdivuji. já už obrázky netvořím, ale dělám si pozadí pro blog. Měj se moc krásně a užívej si pohodových dní. Krásný sobotní večer a hezkou čtvrtou adventní neděli - tedy Zlatou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaru. Všimla jsem si, že tě moje obrázky inspirují a děláš si pozadí na blog. Já pozadí měnit nemohu, protože se mi pak změní nastavení a nechci mít kolem obrázků rámeček. To by třeba na tomto blogu bylo matoucí při obrázcích s průhledným pozadím. Jsem ráda, že to tu funguje lépe než na starém blogu. I když nevím proč mi nechtějí jít nahrávat obrázky do blogu cestovatelského. Musím je vždy zkopírovat a vložit po jednom. To mne docela štve. Doufám, že mne to nepostihne tady. :-) měj se hezky.

      Vymazat
  4. Maruško, čísilka nádherná. Obdivuji tě jqak jsi šikovná

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.