15 října 2022

Podzimní pozadí

 

8 komentářů:

  1. Maruško zdravím, kouzelné šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, Maruš, už jsem si vybrala🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško to one tvorba je skutečně úžasná. Nahlížím pořád a často si tvé prvky stáhnu pro tvorbu svých pozadí na blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Majko, tak jsem měla obavu a chystala se zeptat, zda jste v pořádku. Ty si ale určitě měla práce na zahrade vid? já ještě musím na chatu, ale spát se tam již nedá a práce je habaděj. Vidím, že si nachystala hned i slovenskou variantu. Já včera seděla místo jedné bedny i druhé bedny a chystala si nějaké čísilká na PF. Zde mlha hustá, že by se dala krájet.. Opatruj se a dávej nejen na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká pozadíčka.. Majka je šikulka.. už jsem si taky něktwrá stahla

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.