24 května 2022

Zátiší zahrada

obrázky si nezapomeňte před stažením zvětšit. 

 

14 komentářů:

  1. Maruško zdravím a hodí se mi tady vše, ale nemohu vše ukládat, raději Tě opět navštívím . Mooooc děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, mně zase baví sestavovat z obrázků ty zahrádky. Jsem ráda, že se bude něco hodit pro tvou tvorbu.

      Vymazat
  2. Maruško, to je krásnéééééé. Moc se mi to líbí. Hned něco stáhnu.Přeji hezké slunečné dny

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale krásná zahrádka, navíc se nemusí bojovat s plevelem - o to se mi víc líbí. Maruško, umíš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A také si nemusím dělat starosti s dovozem kamenů na skalky, sekáním trávy a mohu si ji sestavit podle svého. :-D

      Vymazat
  4. Nestíhám ani prohlížet,natož vyrábět.Jsi dobrá ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já nyní nebudu tak aktivní. Tyhle obrázky jsem měla udělané už dříve a už si skoro nepamatuju, co jsem tu dala a co ne. :-D

      Vymazat
  5. Majka, opäť nádhera, ako stále. Záhradky sa mi veľmi páčia. Je to pastva pre oči. Ďakujem a prajem krásny večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký den Maruško, moc krásné

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.