26 dubna 2022

Rámeček jemný

10 komentářů:

  1. Děkuji Majko, už vidím jak ten modrý rámeček použiju na PF. Doufám, že mi to půjde vložit, zase nějaká novota. Dávej na sebe pozor, já ...no chytli mne záda , nad ránem se mne podařilo zaspat a začal výt pes - nevím zda ten nad náma, či pod náma nebo vedle. Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, v jakém programu vkládáš obrázky do rámečku? Myslím, že je jedno jaký rámeček je, postup je stále stejný. Ale chce to nejlépe program, který pracuje s vrstvami. Paní nad námi si také pořídila psa a nechávala ho celý den samotného. A on jen štěkal
      a žalostně táhle vyl. Manžel jí něco řekl a ona ho asi dala pryč.

      Vymazat
  2. Majko, to jsem celá já. Manžel říká, abych se nedivila, že mi nikdo nerozumí. Ha, já myslela, ten text vložit do komentování k článku, dřív to mělo jinou fazonu . Majko, mám Zoner i PFS s tím problém nemám. Musím se ovšem v 72 letech naučit komunikovat a říct přesně co myslím, to je ten hlavný problém, že já o "voze a lidi si myslí že o koze". Ale komentář vložit to šlo a zobrazilo se to u Tebe . No holka zlatá, my máme problém že z 10, bytů jsou bez pejsků jenom mi a ještě jedna mladá rodina. Dokonce v dvou bytech mají po dva pejsky a to jsou všechno lidé do chodí do práce a chodí domů i docela pozdě. Mám ráda zvířata, ale když to tak teskně vyje tak je mi jich líto. Omlouvám, se za to zmatečné psaní k tomu rámečku, né moc, ale trošičku pracovat s tím umím. Zase se trošičku oteplý...né že nebudeš na zahrdě vědět kdy odejít....Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, já jsem také byla poprvé jaksi zmatená, když jsem viděla ten formulář na komentáře. Myslela jsem si, že to tak zobrazuje můj nový systém nebo co. Mám kamarádku, která se do komentářů nemůže dostat vůbec. Možná, že bude toto pohodlnější. Nevím. Pořád se na netu něco děje. Včera odpoledne a dneska dopoledne jsem se nemohla dostat do e-mailu, jednou to šlo, pak zase ne a s novým systémem jsem myslela, že mám něco špatně nastavené, protože se mi i na seznamu špatně zobrazovalo i více věcí. Tak jsem napsala na podporu a řekli mi, že o problému ví a řeší ho, že chyba je na jejich straně. Tak jsem se uklidnila a zatím to už jde.
      Včera jsem byla na zahradě na chvíli, jen na kontrolu, ale nakonec se opět vyčasilo. Ale bylo moc mokro, tak jsem šla domů. Kočičky z toho byly docela vykulené. Nechápaly, že jsem teprve přišla a už zase jdu pryč. :-D

      Vymazat
  3. Majko rámečky - jeden hezčí jak druhý. Už jsem si některé vybrala.¨Zrovna tak jsou krásná přáníčka k jmeninám. A pozvánky ke dni sletu ty nemají chybu. Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdenka Šťastná27 dubna, 2022 17:13

    Tak ten předešlý anonymní komentář byl ode mne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no máme tu jakýsi nový formulář a ten zmátl ze začátku i mne.

      Vymazat
  5. Maruško další nádhera**************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Danuško jiné tvé komentáře se nezobrazily, není to moje chyba, nic jsem nepřenastavovala, ale asi jsou pozastavené jako spam. Jdu se podívat do útrob blogu a všechno zveřejnit. asi zase nějaká ochrana proti vícenásobnému komentování. Nevím. I tak se omlouvám.

      Vymazat
  6. Milá Maruško,děkuji za opět moc hezkou nabídku!Přišel mi vhod modrý rámeček na dnešní přáníčko pro Mirky :-) Měj se pěkně a opatruj se,pa!

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.