04 dubna 2022

Pozadí - série vlna

 Tyto textury se hodí jak na pozadí pro všelijaké obrázky či přání, ale i pro stylování  fontů třeba v programu Xara 3D, ale i v PhotoFiltre Studio. Nezapomeňte zvětšit. 





5 komentářů:

  1. Prima nápady Majko...hezké..

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou zajímavé vzory, nezvyklé. A "stylování fontů v něčem jako Xara 3D" je pro mne stejné, jako se bavit o řízení rakety při cestě na Měsíc. :-))) Maruško, kde se to v tobě bere, takové znalosti a šikovnost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, každý je šikovný na něco. Na jemnou ruční práci už nevidím a s počítačem už laškuji 18 let jako samouk a baví mě to. Jsou programy na ledacos, ale mnohdy hodně drahé a tomu se vyhýbám. Mám třeba v plánu vytvořit přání a z toho se vyvine mnoho dalších věcí. Jsem pak ráda, když se to někomu líbí nebo hodí. Prostě si hraju.:)

      Vymazat
  3. Maruško ještě jednou,... někam mi příspěvek utekl. Moc děkuji za prima pozadíčka. Tebou vytvořené využívám často, nádherné, moc děkuji ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.