02 dubna 2022

Obrázky velikonoční- kolekce 32022

Do posledního košíčku si můžete vložit cokoli, třeba i zvířátko, ptáčka či svoje malované vajíčko. 

11 komentářů:

  1. Maruš, moc hezké, vybrala jsem si🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, ty zase jedeš. U nás posněhává - zima, tak z kácení strouchnivělého stromu sešlo. Jsem rozladěná, manžel našel dajakou bábovku v časopise a "slintal" věděla jsem, že to zase bude dílo..příště udělám to co mám vyzkoušeno a funguje. I když změna je život, ale dílo také musí mít estetično, s tímto jaksi nejsem nadšená. Ďekuji za ošatky i košíčky, budou se hodit. Hezké dny - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, zdravím, bábovka byla určitě výborná, že už moc nezbylo. 🙂Sníh štve i mne. Něco mám zaseto a sněhu je čím dál více. Kdyby alespoň nebyl tak silný mráz jak vyhrožují na příští týden. Asi má můj brácha pravdu, že se to střídání období o nějaký ten týden posunulo. Ale co naděláme, hlavně, že se máme ještě kde ohřát. Hezkou neděli.

      Vymazat
  3. Ahoj Maruško moc hezká kolekce velikonoční ty jsi šikula-měj hezkou neděli. U nás začíná sněžit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také děkuji, Romanko. Sníh asi štve každého i u nás hodně napadlo a ještě má mrznout.Velikonoce snad budou teplejší. Hezkou neděli ti přeji.

      Vymazat
  4. Majko,nádhera,nádhera.Jsi moc šikovná. Hned si něco vyberu.

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné moc děkuji *****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško i já děkuji za návštěvu a jsem ráda, že se ti obrázky líbí.

      Vymazat
  6. To je nádhera!!!!!Jsi opravdová šikulka ☺
    Přeji ti krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.