30 dubna 2022

O spamu jsem nevěděla

  Tuto zprávičku dám na všechny své 3 blogy, protože na ně chodí různí návštěvníci. Dneska jsem přišla na to, že některé vaše komentáře spadly do spamu, ale ne mojí vinou.  Četla jsem je v e-mailu a netušila jsem, že na stránkách u příspěvků nejsou.  Věděla jsem tedy o nich, četla jsem je, ale.....Proto jsem zavítala do správy komentářů a tam objevila ve spamu komentářů docela dost. Většinou asi pokud se u jednoho blogera zastaví návštěvník a komentuje více článků. Já to dělám běžně, že si prohlédnu a okomentují více příspěvků najednou a nejsem asi sama. 

Pokud mi dříve nějaký opravdový otrava napsal odkazy na podezřelé stránky nebo se jeho komentář netýkal příspěvku. smazala jsem ho nadobro sama a hned.  Nemám ani nastavené moderování komentářů, a proto jsem neměla o nezveřejněných komentářích ani tušení. Už to budu kontrolovat lépe. Všem, kteří svůj komentář na mých stránkách nenašli se omlouvám, zveřejnila jsem ho a budu důslednější. Ani nevím, jaká hláška se komentujícímu ukáže, když není zveřejněn.  


5 komentářů:

  1. Maruško já občas kouknu do komentářů v nastavení a někdy se tam objeví komentář ve Spamu, ale ten hned odsouhlasím a snad by tam příště spadnout už neměl. Také jsem jich tam za poslední dva dny, kdy jsem nebyla na počítači, pár měla. Stane se to ta, že napíšeš komentář, vložíš a on jen problikne a nezobrazí se. V tu chvíli si myslím, že padá so SPAMu. Přeji Ti hezké májové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jsem se tam dříve nekoukala. Když přišel vyloženě spam, tak jsem ho hned smazala. Nyní už si dám pozor a občas tam kouknu. Já jsem měla nyní hodně komentářů od jedné blogerky a myslela jsem, že ji tam právě proto, že toho bylo hodně hodil Google. A tak jsem na to přišla. Už si dám pozor.

      Vymazat
    2. No vida a nyní vidím v e-mailu tvůj komentář u pozadí fraktálů a jdu tam a nikde nic.

      Vymazat
  2. Já na to přišla už dříve , na mém blogu . Několika kamarádkám jsem to ukazovala, kde najdou komentář. Nakonec jsem udělala návod na mém druhém blogu kvetka11a

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cha... a právě tento komentář spadl do spamu. Četla jsem ho i na druhém blogu. No neměla jsem dávat článek na všechny blogy, ale na každý blog chodí i různí lidé. Ale pořád lepší někoho vylovit na světlo, než se potýkat s otravnými opravdovými spamy.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.