22 dubna 2022

Dekorace mašle

 a stuhy



4 komentáře:

  1. Moc hezké mašličky,těch není nikdy dost..pěkné dny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Evi. Ještě, že jsem si dala tolik článků dopředu. Mám je až do poloviny května. Ale chystám se ten řetězec přerušit něčím, snad příjemným pro každého, na jistou oslavu. Robert mi přestavěl počítač, tak jsem byla chvíli bez něj. No on to měl hotové do druhého dne, ale instalace oblíbených programů a pak také nastavení konfigurací v jednotlivých aplikacích a opětovné nahrávání dodatečně přidávaných fontů, stylů, pluginů.....dalo docela dost práce. Ale už funguju. hurá.

      Vymazat
  2. Majko opět vše krásné. To je dobře, že už maš počítač hotový a opet funguješ.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem si vybrala a mooooc děkuji, nádhera************

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.