09 března 2022

Na kolejích

 Trochu hračička, že? Baví mě to. 

Použité fotografie
Hezký den

12 komentářů:

  1. Ahoj Majko, tak to teda smekám. Jen co dá práce to vše najít, co si si vymyslela a pak to "vystřihnout" a ... no ani nemluvím. Jen si hrej...já raději ani nemyslím. Snad bude lépe, ale přijde mi to, že je to z bláta do louže, ještě že aspoň to sluníčko má malé erupce. Dávej na sebe potor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, moc děkuji za takovou pochvalu. Já se tím odreagovávám. Tak mám pocit, že lezeme do ještě něčeho horšího než louže. Vláda se vůbec nestará o stále těžší život svého lidu. Ano, válka na Ukrajině zuří a je to šílené a pomáhat se musí a pomůžeme tádi, ale vždyť my tu pomoc nezvládneme při takových cenách energií, paliva a s tím spojených dalších komodit, potravin....a někdo na té válce příšerně vydělává.....I vy se všichni držte.

      Vymazat
    2. Zdravím Vás,ne neznáme se,ale vždycky jsem se ráda dívala na Vaše tvoření. Jste neskutečně šikovná. A to co jste napsala, s tím plně souhlasím. Mějte moc hezké dny a hlavně vydržet i když to rozhodně nebude lehké Zdena

      Vymazat
    3. Děkuji, Paní Zdenko. i vy se držte a dělejte si každýá den radost i kdyby maličkou, je to potřeba pro všechny. :)

      Vymazat
  2. Vlaková stopařka, umíš se hezky bavit🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Méééé, nádraží už se mi tam nevešlo. Ona čeká na vlak. :-D

      Vymazat
  3. Tak to je paráda. Krásně si hraješ.Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško zdravím, nádherně jsi si hrála, moc se mi líbí ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Maruško, to je krásné tvořeníčko, líbí se mi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.