23 března 2022

Květinová pozadí

 Pozadí s květinovým motivem



7 komentářů:

  1. A Maruška jede...motorová myška. Že ty chceš mít fóra na léto. Myslela jsem na Tebe s tím sloupem, nám byl se v pátek podívat pán na starý strom co ohrozuje střechu souseda, cca 10.4.? kácení od vrchu a taxa xxxx ale lepší několik tisícovek než sousedovi střechu. Zde sluníčko, už je mi veseleji když neni v 16 hod. tma. Opatruj se a pohodové dny - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, moje milá, to je pozůstatek zimní nudy a výhoda připravit si články dopředu. Už v tom mám ale zmatek, co už jsem vydala a co ne. Do Velikonoc stále něco je. A máš pravdu, s jarem a létem mám jiné plány, než sedět u počítače, ale dopředu mám materiálu až až. Je jasné, že je lepší zaplatit za skácení stromu, než za střechu sousedovi. Já jsem si kvůli ořechu uzavřela docela velkou pojistku, ale obávám se, že by to pak byla spousta výmluv, proč to pojišťovna nezaplatí. Stále nevíme, kdy a jak nakonec k výměně sloupu dojde a štve mě to. Potřebovala bych už opravit obrubníky. Zatím se nikdo neozývá. Já to opravím, upravím a v tom mi na zahradu vjede nějaká technika. Kdyby to bylo, jak to popisovali v e-mailu, tak potěš Bůh. Pak ale při osobním zkoumání na místě padly i jiné návrhy postupu. Tak jsem zvědavá. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Chtěla jsem napsat, že, Maruško, jedeš jak tryskodiskomyš a pak jsem si přečetla ten první komentář a zasmála se. Je vidět, že tu tvoji nezměrnou aktivitu vnímá s obdivem nás víc. Tak ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lado, rozesmála jste mne obě. Neboj ono to pomine. 🙂 Měj. se hezky.

      Vymazat
  3. Majka, nááádhera.Dovolila som si stiahnúť tie krásne obrázky. Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, i já děkuji. S obrázky člověk na chvíli nevnímá hrůzy kolem a pomáhá to, aby se nezbláznil. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Majenko moc děkuji, kouzelné************

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.