21 února 2022

K narozeninám

Vybírejte, posílejte...:)
přeji hezký den.

17 komentářů:

  1. Moje milá, mám jenom otázečku....kde na to vše bereš čas? Tahle "hezkota" se nedá udělat za sekundu a máš domácnost, četbu, rodinu, procházky též zahradu a bůh ví co všechno. Takže děkuji a přeji zdraví a pozitivní mysl, myslím, že bez ní nemá jeden na nic chuť. Dávej na sebe a své chlapi pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Mílo. Tohle je většinou dělané na tabletu. To si tak ležím na gauči a hraju si u televize. V programu, který jsem si koupila na rok je mnoho možností. Jen škoda, že českých fontů tam moc není nebo když je tak není to písmo moc ozdobné. A neboj, právě nyní není akutní ještě tak zahrada. Články mám nachystané pomalu až do Velikonoc. Až bude zahrada, už nebude tolik času na tvoření. Tak si hraju jen přes zimu. Také si při hraní s obrázky vsouvám do hlavy jiné myšlenky. Pomáhá mi to. I ty se s rodinou opatruj.

      Vymazat
  2. Moc hezké, ty se mi sejdou, děkuju 🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Šikovná jsi, moc šikovná, přání jsou krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Také někdy přemýšlím,kde na to bereš čas...Jsi ve všem Maruš hodně zběhlá,závidím (jen obrazně).Mně vše trvá dlouho než něco vytvořím..ale hlavně zdraví,měj se pěkně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, moc mi lichotíš. I tobě přeji hodně zdraví.

      Vymazat
  5. Majka, máš môj obdiv, každý Tvoj obrázok poteší moje srdiečko. Obrázky sú nádherné, jeden krajší ako druhý. už som si dovolila ich uložiť a som veľmi rada, že mám zas niečo pekné od Teba. Srdečne Ta Majka podravujem a prajem Tebe i Tvojim najbližším veľa zdravia a pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, moc děkuji a přeji také celé tvé rodině hlavně zdraví a držte se v této těžké době.

      Vymazat
  6. Majko,taky máš můj obdiv. Ty jsi dtudnic nápadů.Přáníčka jsou krásná.
    Některá si uložím a použiji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdravím Zdenko. Jsem ráda, že se bude něco hodit. Měj se hezky.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.