22 ledna 2022

Papíry či pozadí pro obrázky

 



Pozadí pro jakékoli použití ve vaší tvorbě. Před prohlížením a stažením zvětšete. 

5 komentářů:

  1. ....to je moje gusto...Majko, hele a ty zahnutý rožky jsou v Corelu? já ho Free měla v XPčkách ted mi v Win10 nejde a nevím nějak najít kde bych ho free stáhla, teda manžel že? Jinak mám v Photofiltru zásuvný model, ale ten mi nějak nesedí...neumím dát průhledné skroucení...ale to bude asi mou hlavou a rukama....zde svítí, je studeno, tak je i trochu snížku...opatruj se a ven opatrně všichni, máte to nahoru a dolu - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, tyto ohnuté rožky jsou jako samolepka v editoru pro android. Já jsem si pořídila program do tabletu, ale abych ho měla bez reklam a využila nepřeberné množství samolepek, obrázků efektů , rámečků, tak jsem si hi koupila, tedy předplatila na rok. Úžasně se s tím pracuje, ale je to 800,- na rok a tedy dost drahé. Ovšem objevuji tolik možností kombinací a skládaček, že se pomalu od tabletu nemohu odtrhnout. Ono je to spíše na úpravu fotografií, ale když místo fotografií vkládám třeba fraktály nebo jiná pozadí, je to tvorba, která mne nyní fakt chytla. Mohu tam používat i své= komponenty a přímo si je stahovat odsud do programu. No paráda. jen je potřeba být připojená na WiFi, protože spousta věcí se načítá. Program je sice česky, ale fonty jsou povětšinou bez diakritiky a tak nelze všechno použít. Ornamenty jsem si sestavovala všelijak v programu, ale pak jsem je stylovala v Adobe photoshop. No mám se opět čím bavit a nevím, jak se mi bude chtít na jaře chodit na zahradu. :-D U nás také napadl sníh a občas do něho svítí sluníčko, ale zatím mne ven nezlákalo. Nějak se mi nechce oblékat. :-D Také se opatrujte. M

      Vymazat
  2. Majka, tie pozadia sú nádherné. Obdivujem Ťa. Prajem Ti krásny podvečer.

    OdpovědětVymazat
  3. Moooooc krásné*****************

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.