17 ledna 2022

K jubileu 50-90

10 komentářů:

  1. Moc děkuji a posílám pozdravy. Majko, kde na to bereš čas. Dovedu si představit, že jak jseš tak šikovná a víš kam šáhnout a co Ti to může udělat, tak nestrávíš u toho jako já věčnost, ale i tak, těch nápadů co nosíš v hlavě.... to je obdivuhodné. Přeji hezký začátek a pak bezproblémový nový týden - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, děkuji. Já mám spoustu obrázků hotových již z dřívějška a vlastně i nyní v zimě mám času více a objevila jsem i dobrý program na tablet a tak si hraju i u televize nebo v posteli.:-D když objevím něco nového, tak mě to prostě pohltí a zkouším a zkouším. A pak je mi líto to vyhodit. Třeba se to bude někomu hodit, i když tady na blogeru nemám takovou odezvu jako na blog.cz a tak nevím, kolika lidem se to sejde. Už jsem si říkala, že bych dávala jeden obrázek denně, ale to by pak bylo hodně podobných obrázků za sebou. Však pak jak začnou jarní práce a dojíždění na zahradu, tak se moje aktivita na blogu zbrzdí. Už mám i připravené některé věci na Vánoce. :-D Také ti přeji pohodový týden.

      Vymazat
  2. Krásná přání, jemná a vkusná. Hezky se měj.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká přáníčka.Škoda,že nemám žádného jubilanta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zdeni. Já už také ne a docela by mne zajímalo, jestli se to někomu hodilo. :-D Třeba to dělám zbytečně, ale pro mne je to hraní a zatím mě to baví. :-DMěj se hezky.

      Vymazat
    2. Majko určitě se někomu hodí.Já budu mít za rok jeednoho jubilanta, tak se to hodí.
      Když tě to baví, tak si hraj dál a třeba ještě krásnější přáníčka uděláš.

      Vymazat
  4. Nádherná přáníčka****************

    OdpovědětVymazat
  5. Moje milá Maruško,posílám Ti hezké pozdravení a také poděkování za krásné přáníčka i jiné věci.Dnes má moje kamarádka 80 let a moc mi přišly vhod tvé ozdobné číslice i texty.Vím,že u tebe vždy najdu vkusné a hezké komponenty.Ještě jednou Ti velice děkuji.Měj se moc hezky a zdravě.Drahuš

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.