10 ledna 2022

Jemné pozadí

pro přání, obrázky i jako textura pro výplň písma. Obrázky jsou podobné, ale přesto každý jiný. Kliknutím na obrázek ZVĚTŠETE PRO PROHLÍŽENÍ I STAHOVÁNÍ.


8 komentářů:

  1. Ha, dovedeš zamotat hlavu. Tuhle jsem na Vás myslela (u nás nejdřív zmrzlo a pak byl na tom poprašek = byla jsem jak koza na ledě) kdysi si psala, že to máš do kopečka, takže když je kluzko tak to máte 2x. Dole klouže a nahoru klouže též a M do práce za tmy. Tak hlavně opatrně - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, když klouže, raději nevycházím, ale na M. myslím a vždy ho sleduju z okna, jestli jde normálně nebo klouže a melduju mu, aby si vyšel včas a nemusel utíkat na autobus. I v břečce se chodí do kopečka špatně, to také noha při kroku sklouzává dolů. když jsem chodila do práce, tak jsem vždy měla z ledovky strach. Někdy jsem chodila po trávě, ale kolem chodníku je už pár let vysázen živý plot a nedá se jít po trávě. Však také vybrat zimní boty podle podrážky byl kumšt. Mílo, i ty na sebe dávej pozor. Dneska je tu zase hezky a žádné sněžení, na které čekám se nekonalo.

      Vymazat
  2. Ha, ano to se to bude vybírat ale těžko, protože jsou všechny moc hezké.
    Tak u nás to neklouže.Po Hřensku(Českosaské Švýcarsko) máme
    nejnižší polohu nad mořem.Tak spíš prší než mrzne a sneží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdenko, koukám, že jsem podepsala i šablony, což dělávám spíše u hotových přání, tak podpis ignuruj a třeba něčím překryj.
      Vidíš, ani mě nenapadlo, že je Hřensko nejníže. Dalo nám pěkně zabrat než jsme se vydrápali na Pravčickou Bránu. :) Hezký večer.

      Vymazat
  3. Maruš, super. Těžko si vybrat, když jsou hezké všechny i zelená tam je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si hrála a zkoušela a pak se mi nechtělo vyhazovat. Zatím v archovu místo je, tak to tu dám. Až bude chybět místo, tak to trochu promažu a stejně tu něco zůstane. :-D Tedy jestli nevymažou zase oni nás, jako naposledy na blog.cz.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.