23 října 2021

Další dekorace vánoční z kolekce 2021

 Samozřejmě, že nejde o dekorace na stůl, na okno nebo na dveře. Zde najdete 19 obrázků, které se mohou hodit pro vaši tvorbu. Mě baví je vytvářet a ráda se podělím.  Určitě si obrázky zvětšete.  Prohlédněte si celý příspěvek.


11 komentářů:

  1. Majko, to věřím, že Tě to baví, jenže to musí brát i hlava...a též trpělivost, jak na to a co ty všechny hejblátka udělají. No jseš holka šikovná a máš dobré srdce. Klidný víkend přeji - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, netušila jsem v začátcích co které hejblátko s obrázkem udělá a tak to bylo vždy takové dobrodružství s radost z vysledku. Děti se mi smály, že jsem objevila Ameriku, když jsem nad něčím jásala. Měj se hezky a hlavě zdraví.

      Vymazat
  2. Nádherné vánoční přízdoby ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Maruško děkuji za komentář v mém blogu Maruško já zas obdivuji jak krásně tvoříš a lidé si je mohou půjčovat jsi veká šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já si hraju a ráda se podělím. V mých pradávných začátcích jsem obrázky pro doplnění hledala bude možně a tak jsem ráda, že třeba nyní pomůžu jiným. Hezký týden.

      Vymazat
  4. Maruško krása veliká....🎃🎃🎃

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná vianočná dekorácia. Som nesmierne rada, určite ju využijem. Úprimná vďaka.

    OdpovědětVymazat
  6. Irenko, jsou asi ty moje dekorace na jedno brdo, jak se u nás říká. Potřebovala bych nějak zmodernizovat. Ale když já mám to jehličí tak ráda 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Majko je to nádhera, bez Tebe bych už ani přání nedělal, moc děkuju, za dárky které mě neumětelovi poskytuješ formou těchto přání, ozdob a všeho krásného kolem. Díky Jara.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.