18 září 2021

Krajka z počítače

 Vyrábět krajky v počítači mě moc baví a nabízím pár krajek pro vaši tvorbu i vám. Rozklikněte si celý článek, krajek je více. Pokud máte zájem, zvětšete si obrázek do originální velikosti  a stáhněte. 

Hezký den a radost z tvorby

8 komentářů:

  1. Maruško, krásné krajky jsi vytvořila, mnohé jsi jistě potěšila. Také já radost z toho mám a obrázek ráda udělám...♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, to je nádhera. Určitě jsi mnohé potěšila. Já jsem mezi nimi

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Maruško moc pěkné krajky ty jsi šikulka

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško moc hezké jako vždy a já moc děkuji také *************zdravím hezký podzím přeji

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné Maruško*******************

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata děkuji vám a přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.