15 května 2021

Když muž slaví narozeniny

 Přání pro muže se mi velmi špatně vymýšlejí, chybí mi inspirace, ale nejen to. Ženu kytičkou ani krajkou neurazíš, ať má jakékoli zájmy, ale co na přání pro muže?  



6 komentářů:

  1. Majko, nebojím se, že by Tobě scházela inspirace. Sedím doma, je zima a navíc dva dny se nedá vyjet z naší ulice, jezdili sme jako po tankodromu a ted pokládají o víkendu nový asfalt. A já lezu na nervy manželovi, jak pořád něco v PC prohledávám a v neznalosti sáhnu ani nevím na co. Už se neodvažuju u toho ani pořádně dýchat. Dávejte na sebe pozor a všichni ať jste v pořádku. - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mílo, nějak mě nic nebaví. Na zahradě akorát roste tráva, všude jsou slimáci, nedaří se nic pěstovat. prší a je zima. Sluníčko se sice občas ukáže, ale nic moc. Tak mi přijde, že je všechno o měsíc opožděné.

      Vymazat
  2. Ano Míla má pravdu, ty vždy najdeš inspiraci a něco hezkého vykouzlíš.
    Snad už bude trochu líp,covid zpamaluje.Ale obávám se,že na podzim přijde další vlna.
    I když bude velká proočkovanost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdenko, já mám spíš pocit, že se spíše opakuju. Také se bojím, že to na podzim vypukne znova, protože lidi jsou jak utržení ze řetězu. Já se sice také chystám na dovolenou, ale chceme jet jen kousek do sousedního kraje. Měj se hezky a hlavně buďte všichni zdraví.

      Vymazat
  3. ahojík Maruško kouzelná přáníčka***************

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.