15 dubna 2021

Mamince

 V mobilu jsem sestavila přání a šablonu z mých komponentů a mobilních pozadí. Uděláno v aplikaci "Polish"

12 komentářů:

  1. Majko, jseš moc šikovná, můj stařičký nepřijme ani mms a přiznám se, bojím se ho vyměnit - teda ten mobil. Moc s technikou nekamarádím a když vidím jak to posouvají prstem a tukají a tukají, tak si myslím, že bych to ani neuměla. Mám Motorola véčko s 2 displejemi, takže když jsem venku tak vidím na přední obrazovce s fotem, že volá někdo z rodiny, jinak to ani neberu. Ale původní mi venku spadl a nedal se opravit, tak jsem na Aukru objednala ten samý, ale on potvora ten samý není(poslali starší verzi) a nemůžu uchovat víc než 4 sms - malá paměť- což mne teda štve. No vydržela jsem i horší věci. A od 14.4. jsem po druhé vakcině na C19. Vy tam dávejte na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, kdybys viděla mé začátky s dotykovým mobilem...Obracela jsem ho v ruce a chtěla zahodit a proklínala celý svět. Koupila jsem si nejprve levnější a po čase už jsem bez podobného mobilu nemohla být. Pomáhá mi na cestách i jinak. Musela jsem koupit nový, protože jsem měla výsuvný tlačítkový od Samsungu a jak jsem ho i na zahradě musela používat, když volala mamka, tak se dost zaneřádil a něco se stalo a nedal se vůbec použít. Manžel se snažil ho i čistit, ale marné. Vůbec se nespustil. Dneska jsem se nechala zaregistrovat a čekám na termín očkování. Trochu se toho bojím. Tedy ne samotného píchání, ale případných následků.

      Vymazat
    2. Jo a Mílo, s tím dorykovým telefonem je to jako s počítačem a místo myši klikáš prstem. :)

      Vymazat
    3. Majko, šak to znáš...vše je v hlavě, tak si říkej, že u všech je očkování v pohodě, tak proč bys měla být ty výjimka. A pokud řekneš u očkování své obavy, tak jsou tak vstřícní a určitě Tě poučí, nakonec se sami na tyhle věci u nás i ptali. Neboj, vše bude jak má být. No a s tím mobilem...stejně to nakonec dopadne, že budu muset "přesedlat" na dotykáč, ale zatím je to "starého psa novým kouskům nenaučíš" a manžel říkal něco v tom smyslu, že kde co se vypíná a tak i kvůly tomu mne to přinutí. Pozdravení na Valachy - Míla

      Vymazat
  2. I když mám chytrý telefon, tak toto v něm neumím.
    Nevím kam sahnout. Já byla 4.4. na druhém očkování.
    U obou vakcín mě bolela (moc ne) 2 dny ruka. Jinak bez problémů.
    Majko neboj se , dobře to dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zatím čekám na termín. Napsala jsem si do toho formuláře hypertenzi a volala doktorovi o kód a prý žádné kódy nemá a mám to teda vynechat. Tak proto mám trochu obavy kvůli tomu tlaku a nedávno prodělané trombóze.

      Vymazat
  3. Také jsem se bála dotykového telefonu,ale dnes už bych jiný nechtěla,dá se využívat na spoustu věcí,zvykla jsem si.Očkování mám za sebou již v únoru a neměla jsem žádné problémy.Určitě to dobře dopadne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, díky za podporu, snad to dobře dopadne.

      Vymazat
  4. Majka, obrázky sú famózne. Ja tiež takéto veci neovládam a skutočne sa spolieham na Teba. Mám rada Tvoj blog a vždy ma tie Tvoje obrázky veľmi potešia. Si úžasná. Prajem Ti krásny večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojík Maruško jsi šikovná, super dílka**********************

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je dobrá inspirace...teď už ty aplikace umibzatraky

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.