11 dubna 2021

Květy

10 komentářů:

  1. Majko hezké. kdyby bylo takových kytiček víc, bylo by to ještě hezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Nevím, jak to myslíš? Na blogu je kytiček spousty a v přírodě a na zahradách už také okrasu dělají. :)

      Vymazat
  2. Ahojík Maruško, překrásné dílka, uložila jsem si. Děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Majka, to je ale krása. Si šikovná a vážim si Ťa. Mám radosť z takých krásnych kvetiniek. Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  4. Majko já jsem se špatně vyjádřila.
    Vím, že máš na blogu plno kytiček a taky jsem si jich plno stahla.
    Myslela jsem, jak jsi psala, že se opakuješ. že to nevadí,
    že i kdyby bylo opakovaných kxtiček víc tak by to bylo stejně hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kytičky znova nečistím a myslím, že dávám nové, ale v těch přáních a šablonách už mi dochází nápady. Ale máš pravdu, v tom množství se ledacos ztratí nepo ponoří a tak občas něco vytáhnout na světlo také není na škodu. Hodně jsem toho musela probrat, když tu všechny obrázky nakonec zmizely a nahrávala jsem to znova. Sama už se v tom někdy ztrácím. :-D zdeni hezký večer. Venku je bílo a už mě to nebaví, ale musíme vydržet horší věci. :-)

      Vymazat
  5. Maruško moc hezké už jsem si také uložila moc děkuji *********************hezký víkend

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.