27 února 2021

Krajka s květinou

 Jak jsem použila zkroucenou krajku. 

9 komentářů:

  1. Majko, ty teda jedeš. My sme se včera byli podívat na chatě, svítilo - bylo krásně, akorát, jak jsem byla líná pohrabat spadané listí - padalo pořád - tak vypadalo to děsně a travička než tam budeme moct - je to sice jenom 21 km, ale jiný okres - přez to lupení ani nevyraší. Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítra - svatá pravda. Dávejte na sebe pozor, myslím na M - začne pylová sezona. - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám také trochu obavy z pilové sezóny, začne pčíkat a kašlat a hned bude muset na testy. Možná budou mít testy i v práci. Já jsem zase včera měla docela chu´t na práci, a když je vidět nějaký výsledek, tak má člověk radost. Na rytí se doslova těším, ale kdo ví, kdy to bude, když..... Mílo držte se všichni.

      Vymazat
  2. Majka, opäť nádhera. Si šikovná a ja sa teším z krásnych obrázkov. Ďakujem. Prajem veľa chuti do práce. U nás je ešte veľa snehu a hlásia opäť ochladenie.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Maruško ty tvoje dílka jsou úžásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško je to nádhera.Máš krásné nápady

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško překrásnééééééé*****************

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.