15 února 2020

Jak na obrázku udělat horký čaj

Tento návod je spíše pro ty, co používají PhotoFiltre Studio 7 a vyšší.
Na mnohých obrázcích vidíme hrníček kávy nebo čaje, ale že je právě uvařený, pěkně se z něho kouří, to vždycky nevidíme. A jak si kouř můžeme udělat?
Určitě jste již narazili na fotografii kouře. Kuřáci rádi takové fotografie pořizují. Já jsem si stáhla pár fotografií z Pixabay, kde jsou k volnému použití (já tam na oplátku také nějaké obrázky dávám). Jsou to obrázky na černém pozadí s modrým nebo bílým kouřem. Ale já chci jen ten kouř a chci ho spíše bílý než modrý. Barevnou fotku tedy převedu do černobílé a to to černé pozadí vyčistím. A k tomu mi poslouží skvělá maska. Tou maskou se obrázek samotný. Takže si v programu PFS otevřu obrázek oné masky, vložím pod ni průhledné pozadí, označím si, že budu pracovat s vrstvou, tedy obrázek kouře a kliknu ma výraz "Photomasque". Ve svých složkách vyberu onu totožnou masku a pokračuji dále. Vit obrázková nápověda.


Výsledek



A nyní použití

Otevřu si nový průhledný soubor. Na něj vložím vrstvu s hrníčkem a vrstvu s kouřem. Obojí velikostně upravím.
Hezký den všem přeji.


2 komentáře:

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.