08 ledna 2020

Protržený papír - obrázkový návod

Někteří jste měli zájem o návod na protržený papír. Vzala jsem to tedy s jiným papírem, protože jsem musela začít od začátku.
Nejprve papír protrhnout a vyfotit. Vyvážení bílé tu není zrovna nejlepší, je to opět focené mobilem, což je pro mne v těchto případech nejjednodušší.
Do obrázků jsem zapomněla napsat, že jiné pozadí se vloží tak, že nejprve jednobarevnou plochu označím kouzelnou hůlkou, pak použijeme nástroj "výplň výběru" , otevře se karta s obrázky a vy si najdete ten který chcete vložit. Vloží se a při tom okénko v obrázku zůstane neporučené. Pokud byste vložili pozadí jako novou vrstvu, museli byste z ní opět to okénko vyjmout.
Buď si tedy vytvoříte podle návodu vlastní papír nebo máte možnost si zde stáhnout ten vyčištěný rámeček (na konci článku) a použít ho podle následujícího obrázku.

Otevřít jakékoli pozadí, vkopírovat rámeček na pozadí, přidat průhledné pozadí, aby se z barevného pozadí dal vyjmout (polygonem) výběr.
Jako bonus dostáváte protržený polotovar
Ukázka 
Omlouvám se za případné překlepy v textu. Už se mi všechno pletlo, když jsem si obrázky ještě screnovala.
V některém samostatném článku vložím hotové různé protržené papíry v tomto a jiném  podání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.