28 ledna 2019

Háčkovaná krajka-jak ji skládám

Už jsem nedávno zveřejnila krajky, které se podobají richelieu. K tomu, abych vytvořila novou krajku v počátači, přece jen nějakou krajku potřebuju. Nějakou skutečnou krajku. Tentokrát jsem si jen mobilem vyfotila háčkovanou dečku po mamince a z ní pak použila malý výřez k vytvoření "rámovací lišty", se kterou jsem pokračovala dále.
Při vytvoření následujících krajek jsem snímala obrazovku a vytvořila nesestříhané video. Vy tak uvidíte krok za krokem ta kouzla, jak tomu někteří říkáte. A zjistíte, že to není vůbec až taková věda.

První dečka je skutečná, dokonce špatně vyžehlená, ale vyčištěná pro použití v grafice

a dále je vše již jen hraní s výřezem.
A nyní video, které si můžete pustit v HD kvalitě na celou obrazovku.


Po ukončení snímání obrazovky jsem ještě jeden kousek.
Další krajky, které jsem vytvořila z různých dalších deček po mamince vám nabídnu v některém dalším článku.
Z jedné krajky je možné sestavit nepřeberné množství vzorů. A jelikož mám uložené i masky, mohu vám nabídnout i ty. A s těmi maskami si pak můžete pracovat a vytvářet nové vzory jak vidíte na videu a nepotřebujete už fotit a čistit krajku.

Hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.