22 listopadu 2018

Jak vytvořit obálku ve PhotoFiltre Studio

Slíbila jsem a plním slib. Slíbila jsem video-návod, jak se dá v grafickém programu vytvořit obálka jako dekorace nebo rámeček. Mnozí víte, že jsem vám zde nabídla nejen včera, ale už i dříve spoustu obálek, které lze použít jako rámečky i pro přáníčka nebo do prezentací.

Při tvorbě tohoto videa jsem dost zuřila, protože mne zradil mikrofon. Na pozadí zvuk dost šumí, ale snad se přece jen něco dovíte, i když zvuk trochu stáhnete. Několikrát jsem zkoušela svůj prastarý mikrofom, ale nebylo to lepší. Půjčila jsem si tedy jiný, téměř nový a také jsem si jeden objednala u Ježíška. Když jsem však zkoušela ten půjčený, nefungovalo nic. Jasně, je potřeba všelijaká nastavení a konfigurace a je také rozhodující, kde je zapojený. V ovládacích panelech počítače jsem se činila dost dlouho, ale z nového mikrofonu jsem nedostala ani hlásku. Už ani nevím, co všechno jsem v ladění zvuku v těch ovládacích panelech poměnila, stejně ten půjčený skoro nový mikrofon nezabral. Nasr....štvala jsem se a vrátila se k tomu šumícímu staříčkovi, zapojenému v zadní části poč. bedny. A nešel už ani tento. Opět jsem hrábla do nastavení v ovládacích panelech a opět konfigurovala a měnila kdeco ve vlastnostech. Poslední zkouška mi však vyrazila dech. Zvuk byl bez šumu, i když tam původně tako volba byla zatrhnutá. Nevím, co se stalo, mikrofon se probudil. Můj staříček opět funguje. Já ovšem tohle dlouhé video nebudu už předělávat, dalo to dost práce a tak jen doufám a vy doufejte se mnou, že ty další návody už budou kvalitnější, tedy zvukově.


Ve videu jsem vám vytvořila tohle

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.